Dla mediów

Prelekcja mec. Wezgraja najwyżej oceniona przez uczestników TRENDY CONTACT CENTER 2017

Autor: Jakub WezgrajPublikacja: konferencje.pb.plData dodania:

Prelekcja mec. Jakuba Wezgraja poświęcona nowym wyzwaniom dla branży Contact Center wynikającym ze zmieniających się zasad przetwarzania danych osobowych, które wprowadzi unijne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) została najwyżej oceniona przez uczestników dwudniowej konferencji TRENDY CONTACT CENTER 2017, która odbyła się w dniach 21-22 czerwca w Warszawie.

Średnia ocena uczestników wyniosła 4,9 / 5 pkt.

Konferencja zgromadziła ponad 100 uczestników. Wzięli w niej udział Dyrektorzy oraz Kierownicy działów Contact i Call Center, Biur i Działów Obsługi Klientów, Sprzedaży, Zarządzania Produktem, Badań i Rozwoju oraz Komunikacji z Klientem.

Organizatorem konferencji był Puls Biznesu.

Zadaj pytanie  lub  Zadzwoń: 600 677 026

Wróć

Do góry

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką cookies.